آموزش اینستاگرام راه اندازی 2020-06-22

آموزش راه اندازی پیج اینستاگرام صفر تا صد شروع کسب و کار آرکاوب

این مورد می تواند ترافیک پیج تان را بالا ببرد و مخاطبین زیادی را در خصوص راه اندازی اینستاگرام به پیج شما جذب نماید. با توجه به مخاطبان و اهداف خود، می‌توانید برنامه‌ریزی مناسبی برای انتشار محتوا در اینستاگرام داشته باشید. استفاده از یک تقویم برنامه‌ریزی شده برای رسانه‌های اجتماعی، می‌تواند به شما کمک کند تا تاریخ‌های مهم را از دست ندهید و زمان کافی برای تولید محتوای خلاقانه اختصاص دهید. مواجه شدن با ارور اینستاگرام هنگام ساخت اکانت جدید مشکلی رایجی نیست، اما ممکن است برای برخی از کاربران پیش بیاید. در این صورت اینستاگرام به کاربران پیامی می دهد که می گوید نمی توانند در حال حاضر حساب کاربری جدیدی ایجاد کنند. این مشکل ممکن است به دلیل محدودیت های جغرافیایی یا ساخت بیش از حد اکانت با یک دستگاه پیش آمده باشد.

تنها کافیست کلمه مورد نظرتان را باکس جستجوی بالای موارد گفته شده سرچ کنید و از بین گزینه ای نمایش داده شده به راحتی انتخاب کنید. برای ارسال استوری در اینستاگرام، کافی است انگشت خود را به سمت بالا در فید اینستاگرام خود بکشید. شما به حالت دوربین هدایت می‌شوید که در آن می‌توانید عکس، ویدیو، یا رسانه‌ای که در ۲۴ ساعت گذشته گرفته‌اید، آپلود کنید. بیش از 250 میلیون نفر هر روز استوری در اینستاگرام ارسال می کنند.

این نوع محتوا تقریبا مشابه استوری است اما امکانات بهتر و بیشتری دارد که میتوانید با مطالعه مقاله ریلز اینستاگرام با قابلیت های آن آشنا شوید. پست ها و استوری های کسانی که دنبالشان می کنید را میتوانید از این قسمت ببینید. به کسانی که شما را در اینستاگرام دنبال می کنند، فالوور میگویند.

بعد از اشتراک گذاری پست، میتوانید تعداد لایک ها و بازدید ها و همچنان، نظرات کاربران را ببینید. بسته به اینکه از اپلیکیشن استفاده می‌کنید یا مرورگر وب، این احتمال وجود دارد که نتوانید پروفایل‌هایی که حذف شده‌اند را آنبلاک کنید. در این حالت، نام شخص در لیست اکانت‌های بلاک شده به نمایش درمی‌آید اما هیچ گزینه‌ای برای تعامل وجود ندارد. اگر امکان‌پذیر است، اپلیکیشن اینستاگرام را روی پلتفرمی دیگر امتحان کنید. در مرحله بعد شما باید شماره همراه خود را وارد کنید و منتظر کد تایید باشید.

همچنین از طریق صفحه کریتور می‌توانید تبلیغات خود را با توجه به هدف‌های خاصی که دارید، هدایت کنید. پس از آن که کاربران کد تایید را به صورت پیامک دریافت کردند، باید این کد را در باکس مربوطه وارد کرده و روی گزینه Next ضربه بزنند. بعد از انجام این مرحله، اینستاگرام اکانت جدید را راه اندازی کرده و کاربران می توانند سایر تنظیمات را در بخش های داخلی اکانت انجام بدهند. خیلی تفاوتی ندارد که اکانت اینستاگرام با ایمیل ساخته شده باشد یا با استفاده از شماره تلفن، در هر دو صورت می توان ایمیل یا شماره تلفن را هم به اکانت اضافه کرد.

در بخشی دیگر می‌توانید اسم کامل خود و همچنین تصویری از خودتان را اضافه کنید. هنگامی که کار شما در این قسمت تمام شد، فرصتی در اختیارتان قرار می‌گیرد که می‌توانید مخاطبین یا دوستان فیسبوک خود را در اینستاگرام پیدا کنید. اگر تمایل به این کار ندارید روی Skip بزنید و کار را ادامه دهید. برای داشتن حساب کاربری در اینستا، اولین قدم این است که بتوانید برنامه آن را نصب کنید. اگر از کاربران سیستم عامل iOS هستید و یکی از دستگاه‌های اپل را در اختیار دارید می‎‌توانید به این لینک مراجعه کرده و نسبت به نصب برنامه اقدام کنید.

برای یافتن دوستان فیسبوکی که در اینستاگرام هستند روی Connect to Facebook بزنید یا برای رد شدن از این مرحله روی Skip بزنید. در صورتی که دوره ای قبلا خریداری نموده اید، از طریق سایت قدیم می توانید دوره هایتان را مشاهده نمایید. در وهله بعدی مدیران و کارشناسان بازاریابی می توانند از این دوره بهره ببرند. در این بخش می‌توانید توضیحات در مورد صفحه خود بنویسید؛ مثلاً اگر صفحه شما شخصی است، می‌توانید تحصیلات، شغل، علاقه مندی ها و… را بنویسید.

اینستاگرام به یکی از قوی‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی تبدیل شده که میلیاردها کاربر فعال روزانه از آن استفاده می‌کنند. برای کسب‌وکارها، اینستاگرام به یک ابزار قدرتمند برای بازاریابی و برندسازی تبدیل شده است. با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، اینستاگرام نه تنها محلی برای اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدئوهاست بلکه یک فضای بسیار مناسب برای رشد کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ محسوب می‌شود.

این بخش مربوط به گذاشتن ویدئوی طولانی و بالای یک دقیقه است. اگر محتوایی طولانی بیش از یک دقیقه دارید این گزینه مناسب شماست. روش هایی که در بالا برای شما گفتیم از مهم ترین روش هایی می باشد که یک هکر برای هک اینستاگرام به آن اقدام می کند. کنار هر پست یک علامت قلب وجود دراد که با لمس آن می‌توانید پست مورد نظرتان را لایک کنید.

همین امر نیز به آن ها اجازه می دهد تا هر چندتا اکانتی که می خواهند در اینستاگرام ساخته و از آن ها استفاده کنند. برای انجام این کار، تنها نیاز به ساخت ایمیل فعال خواهد بود. در ادامه این بخش نحوه راه اندازی اینستاگرام با ایمیل ارائه شده است.

ممکن ساخت و انتشار پست اول شما برای اینستاگرام چندین روز و هفته طول بکشد و تازه بعد از انتشار ،آن پست را دوست نداشته باشید و ایراداتی را متوجه شوید. اما نکته مهم این است شما برای اینکه عالی شوید باید در ابتدا بد باشید و قبل از اینکه بد باشید، باید شروع کرده باشید. پس بدون توجه به کمال گرایی و نشخوارهای ذهنیتان اولین پست خود را همین امروز بسازید و انتشار دهید. ایجاد حساب کسب‌وکاری یا کریتور در اینستاگرام کاملاً رایگان است. هر دو حالت به صورت رایگان قابل تغییر هستند و هزینه‌ای اضافی ندارند.

ساخت و مدیریت یک پیج کاری در اینستاگرام نیازمند دقت و زمان است. با رعایت نکات ذکر شده در این مقاله می توانید به مرور زمان پیجی موفق ایجاد کرده و کسب وکار خود را در دنیای دیجیتال به سطح بالاتری برسانید. از تمرین و مداومت در این مسیر غافل نشوید و همیشه به فکر بهینه سازی باشید. به دنبال حساب‌هایی باشید که دنبال‌کنندگانی مشابه یا کمی بیشتر از شما دارند تا از همکاری دوجانبه سودمند اطمینان حاصل کنید.

استفاده از اینستاگرام با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهیانه، اهمیت بسیاری دارد. این شبکه اجتماعی از محبوب‌ترین و سریع‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به‌شمار می‌رود. اگر هنوز حساب بیزینسی روی اینستاگرام ندارید، حالا زمان مناسبی است تا یک حساب تجاری ایجاد کنید. در این مطلب از آرکاوب، آموزش راه‌اندازی پیج اینستاگرام را گام به گام برای شما توضیح می‌دهیم.

برای مطالعه مقاله های بیشتر به وبلاگ ای مهدیار و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات دیجیتال مارکتینگ و کسب و کار آنلاین به وبسایت ای مهدیار مراجعه نمایید. به طور کلی و خلاصه میتوان اینطور گفت که حساب های Creator و Business تفاوت چندان بزرگ با یکدیگر ندارند. زیرا هر دو این اکانت‌ها به قابلیت های کامل بازدید آمار و … دسترسی دارند.

آنها عکس ها و فیلم هایی هستند که پس از 24 ساعت ناپدید می شوند. هنگامی که رسانه خود را برای پست خود انتخاب کردید، می توانید یک فیلتر اضافه کنید یا جهت، روشنایی، کنتراست و موارد دیگر را تنظیم کنید. هنگامی که رسانه آماده کار است، به سادگی روی "بعدی" کلیک کنید تا جزئیات پست را پر کنید. عکس مورد علاقه خود را انتخاب کنید و روی نماد با دو فلش در گوشه سمت چپ پایین پیش نمایش کلیک کنید. سپس می توانید تصویر را حرکت داده و بزرگنمایی کنید تا نحوه قرار گرفتن آن در کادر را تنظیم کنید.

با دنبال کردن این مراحل، می‌توانید یک حساب کاربری تجاری جدید ایجاد کنید یا حساب شخصی خود را به حساب تجاری تبدیل کنید. در پایان، مراحل آموزش راه‌اندازی پیج اینستاگرام، ابزاری قدرتمند برای ایجاد حضور آنلاین قوی و برقراری ارتباط با مخاطبان شما است. با دنبال کردن مراحلی که در این مسیر آموزشی طی کردیم، شما به راحتی می‌توانید از این پلتفرم برای ارتقاء کسب‌وکار، برند شخصی یا پروژه خود بهره‌برداری کنید.

بعد از انتخاب گزینه‌های “creator” یا “business” بسته به نوع فعالیت شما در اینستاگرام،‌ پیج شما ساخته می‌شود. در نهایت، روی گزینه “Done” یا “انجام شد” کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شود. حالا نام کاربری و رمز عبور خود را انتخاب کرده و اطلاعات نمایه خود را وارد کنید. اگر با فیس‌بوک وارد شده‌اید، ممکن است نیاز به ورود مجدد با اطلاعات فیس‌بوکی خود داشته باشید. این نوع تبلیغات توسط خود بلاگر انجام می‌شود و بیشتر برای پروسه برندینگ مورداستفاده قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید که با پست گذاشتن شما وارد اکسپلور و هشتگ می‌شوید و با استوری گذاشتن مردم را در پیج زنده نگه می‌دارید و نشان می‌دهید که هستید.

در این فضا می‌توانید با استفاده از ابزارهای مختلف مانند پست‌ها، استوری‌ها و تبلیغات هدفمند، مخاطبان خود را جذب کرده و محصولات و خدمات خود را به آن‌ها معرفی کنید. اما برای راه‌اندازی کسب‌وکار در اینستاگرام به مهارت‌ها و استراتژی‌های خاصی نیاز دارید تا بتوانید به طور حرفه‌ای فعالیت کنید و به نتایج مطلوب برسید. در این مقاله به بررسی مراحل و نکات کلیدی برای راه‌اندازی کسب‌وکار موفق در اینستاگرام پرداخته‌ایم.

با تبدیل حساب کاربری اینستاگرام به یک حساب کاری، نحوه تماس مشتریان با صاحبین مشاغل راحت تر بوده و آن ها می توانند محصولات و خدمات خود را بهینه تر ارائه کنند. تمامی اطلاعات مانند نوع بیزینس، شماره تماس، موقعیت مکانی و... پس از راه اندازی پیج کاری در اینستاگرام قابل تغییر خواهد بود.

در ادامه توضیح می‌دهیم که چطور با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام روی iOS و اندروید و همینطور مرورگر وب قادر بلاک کردن کاربران خواهید بود. هر زمان هم که نظرتان عوض شد می‌توانید شخص مورد نظر را از حالت مسدود خارج یا اصطلاحا او را آنبلاک کنید. در ادامه آموزش راه اندازی پیج اینستاگرام از صفر تا صد، نکات مهمی درباره فعالیت در اینستاگرام توضیح داده شده است. اگر همین الان کلی ایده برای راه اندازی یک پیج موفق در اینستاگرام دارید، اصلا کافی نیست. شما باید آژمون خطای زیادی کنید و زمان زیادی بگذرد تا قلق فعالیت موفق در اینستاگرام را متوجه شوید.

هنگام بلاک کردن یک نفر، هیچ اعلانی به دست او نخواهد رسید، اما با اندکی کار کارآگاهی می‌توان از موضوع باخبر شد. اگرچه کاربر بلاک شده می‌تواند نام کاربری شما را در پست‌های خود منشن کند، اما این منشن‌ها به شما اعلام نمی‌شوند. اگر نمی‌خواهید پست‌ها یا استوری‌های شخصی خاص را ببینید، می‌توانید بدون آنفالو یا بلاک کردن او، استوری‌ها و پست‌ها را بی‌صدا کنید. علاوه بر این، شخص مقابل هیچوقت نخواهد دانست که او را بی‌صدا کرده‌اید. بی‌صدا یا Mute کردن به این معنا است که همچنان با شخص مقابل در ارتباط خواهید بود (یعنی همچنان او را فالو می‌کنید) اما محتوای او دیگر در فید شما ظاهر نمی‌شود. اگر کسی را در حالت بی‌صدا قرار دهید، او همچنان قادر به مشاهده پست‌ها و استوری‌های شما خواهد بود.

در زمینه راه اندازی اینستاگرام استفاده از هشتگ می تواند به شما کمک کند تا برخی افراد که هشتگ ها مربوطه را دنبال می کنند پست مربوط به شما را ببینند و در نهایت شما را فالو کنند. به عنوان مثال اگر شما کلاس مجازی اینستاگرامی دارید می توانید کلاس تان را در قالب#مجازی و یا# آنلاین در پست اینستاگرامی تان بسط دهید. استفاده از اسامی هشتگ نیز به خودتان مربوط است و شما هر چیزی را که به ذهنتان میرسد را می تواند در قالب هشتگ استفاده نمایید. حتی نام حساب شما نیز می تواند به عنوان هشتگ مورد استفاده قرار گیرد. در این مقاله ما موضوعی به نام راه اندازی اینستاگرام را بررسی کردیم و جزییات آن را مورد بررسی قرار دادیم، همچنین فهمیدیم که چگونه در اینستاگرام کسب و کارهای مان را بهبود دهیم. در صورت تمایل برای دریافت این آموزش میتوانید به فرادرس مراجعه کنید.

فقط اینفلوئنسر مناسب را پیدا کنید و اجازه دهید محتوا را ایجاد کند! هنگام برنامه ریزی برای تصاحب اینفلوئنسرها، همکاری با آنهایی که ارزش‌ها و مخاطبان هدفشان با برند شما همسو هستند، بسیار مهم است. در طول تصاحب، به اینفلوئنسر کنترل خلاق بدهید تا محتوایی را تولید کند که با برند شما همسو باشد، اما همچنین سبک و تخصص منحصر به فرد آنها را به نمایش بگذارد. راه اندازی پیج اینستاگرام از صفر؛ اینستاگرام مانند توییتر مبتنی بر هشتگ است و استفاده از هشتگ‌های مناسب در زمان درست می‌تواند کشف پست‌های شما را آسان تر کند.

بعضی از افراد به دیدن آموزش علاقه ای ندارند و تصور میکنند با آزمون و خطا میتوانند این مهارت را یاد بگیرند. چون برای یادگیری اینستاگرام باید هزینه و زمان زیادی صرف کنند. و ممکن است در اولین شکست نا امید شوند و دیگر به مسیر خود ادامه ندهند. در اینستاگرام قابلیتی به نام Close Friends یا همان دوستان صمیمی وجود دارد. با کلیک روی این گزینه، دوستان نزدیک خودتان را از بقیه جدا کنید. بعد از این کار زمانی که خواستید استوری‌ها را فقط دوستان نزدیک ببینند، در مرحله آپلود کردن استوری روی گزینه Close Friends کلیک کنید.

در قسمت پایین به آموزش مرحله به مرحله ایجاد بیزینس اکانت در اینستاگرام می پردازیم. در ادامه پیشنهاد می کنم (مقاله با این روش ها از استوری اینستاگرام بهترین استفاده رو بکن.) را مطاله نمایید. وقتی عکسی را گرفتید یا انتخاب کردید، می‌توانید استیکرها (شامل برچسب‌های هشتگ و برچسب موقعیت مکانی) اضافه کنید، نقاشی بکشید و متن اضافه کنید. اگر پست‌هایی را از یک تصویر به اشتراک می‌گذارید، اکنون می‌توانید پست‌های اینستاگرام را برنامه‌ریزی کنید تا اطمینان حاصل کنید که محتوای با کیفیت بالا به طور ثابت پست می‌شود. اگر استوری شما کار نمی‌کند، مقاله  “دلیل کار نکردن استوری اینستاگرام چیست؟” حتما مشکل شما را حل می‌کند.

این آمارها به شما کمک می‌کنند تا بدانید چه نوع محتواهایی بیشترین تعامل را با مخاطبان ایجاد می‌کنند. برای تغییر حساب به حالت تجاری، کافی است به تنظیمات بروید و از قسمت “حساب‌ها” گزینه “تغییر به حساب تجاری” را انتخاب کنید. با این کار شما به امکانات ویژه‌ای برای کسب‌وکار دسترسی پیدا می‌کنید.

شما باید یک نام کاربری برای اینستاگرام ایجاد کنید که مربوط به نام کسب و کار، مکان یا برند شما باشد. معمولاً شرکت‌ها از نام رسمی شرکت خود به عنوان نام کاربری استفاده می‌کنند (مثلاً @bluleadz، @hubspot، @airbnb). پس از تعیین هدف، استراتژی‌های درآمدزایی مانند فروش مستقیم، تبلیغات، همکاری با سایر برندها و در کل برنامه‌ی بازاریابی خود را مشخص کنید. حتی شما می توانید ایمیل تان را هم در اینستاگرام بگذارید که یک جور راه ارتباطی می باشد.

بنابراین اگر حساب کاربری از حالت شخصی ارتقا دهید هر یک از این مدل‌ها میتوانند اهداف و قابلیت های مختص به خودشان را داشته باشند. پس بهتر است شباهت ها و تفاورت های هر یک از حساب های کاربری را یاد بگیرید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. راه اندازی پیج اینستاگرام از صفر؛ هیچ چیز جدیدی در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ وجود ندارد، اما اینستاگرام خانه فعلی آن‌ها است. اینفلوئنسرهای اینستاگرام ستاره‌های راک دنیای رسانه‌های اجتماعی هستند. از آنجایی که فالوورهای آنها بسیار درگیر هستند، این قدرت را دارند که کاربران فعال و آماده خرید را مستقیماً به درب منزل شما بفرستند. موردی دیگر در خصوص راه اندازی اینستاگرام استفاده از تک می باشد.

هشتگ ها، سرچ های زیادی را دارند و شانس شما برای دیده شدن بیشتر می شود. مثلا کسانی که #موبایل را سرچ میکنند، نیازمند موبایل یا خدمات آن هستد. در این روش شما با تلاش و رفتن مسیر درست میتوانید برند شوید و تبلیغ کسب و کارهای بزرگ و معتبر را انجام دهید. با اینکار تبلیغ پیج آنها را میکنید و درآمد بالایی هم میتوانید کسب کنید. از این پس اگر رمز خود را فراموش کنید، می‌توانید با استفاده از ایمیل خود رمزعبورتان را تغییر دهید.

عکس ها و ویدیو هایی که شما با دیگران به اشتراک میگذارید را پست می گویند. زمانی که فردی زیر یک پست دیدگاه خود را می‌نویسد، برای آن پست کامنت می‌گذارد. وقتی کسی را از حالت بلاک خارج می‌کنید، اعلانی برای او فرستاده نمی‌شود. اپلیکیشن اینستاگرام را روی موبایل مبتنی بر iOS یا اندروید خود باز کنید. برای پیداکردن بهترین ساعت پست گذاشتن باید با آزمون‌وخطا این را پیدا کنید.

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام