تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ کلیک2021-01-12

کامل ترین آموزش تبلیغات در اینستاگرام چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ آکادمی دی ام بام

بعد از انتخاب هدف و مخاطب خود، شما می‌توانید مکان نمایش تبلیغ را انتخاب کنید. گزینه‌های مختلفی برای مکان نمایش وجود دارد، از جمله نوار کناری، خوراک خبرها در دسکتاپ یا موبایل، و شبکه مخاطبان. تبلیغات Reels نیز باید با اندازه Reels طبیعی، متناسب و تمام صفحه باشند، همچنین اضافه کردن موسیقی به آن‌ها کمک می‌کند تا با Reels طبیعی هماهنگ باشند و به عنوان تبلیغ متمایز نشوند.

در این میان ادنگاه چگونه به کسب‌وکار شما کمک می‌کند؟

اگر دقت کرده باشید، امروزه اغلب مردم که عاشق نوتلا هستند، به‌جای به کار بردن واژهٔ شکلات صبحانه یا شکلات کاکائویی، نوتلا را به کار می‌برند. درواقع، شرکت نوتلا توانست با برندسازی خود، کلمات کلیدی را که مردم به دنبال آن بودند، تبدیل به برند خود کند. در این مسیر، باید صبوری به خرج دهید و به برندینگ ادامه دهید تا بتوانید چنین جایگاهی را در گوگل به دست آورید. مثلاً ستاره‌های زرد رنگی که به‌صورت سیستم امتیازدهی به سایت شما، در زیر عنوان ظاهر می‌شود، در کلیک کاربر موثر است. یعنی اگر ۱۰۰۰ ایمیل شما درست تحویل داده شود و ۵۰ نفر روی لینک کلیک کنند، نرخ کلیک برابر است با ۵ درصد. اولی که مشخص است؛ تعداد دفعاتی که روی تبلیغ یا لینک موردنظر شما کلیک شده است.

ویدئوها راهی عالی برای جذب مخاطبان هستن، چون همزمان از تصویر، صدا و حرکت استفاده می‌کنن. با این فرمت می‌تونین داستان برندتون رو تعریف کنین یا نحوه کار محصول رو نشون بدین. ویدئوها معمولاً جذابیت بیشتری دارن و به راحتی توجه کاربرا رو جلب می‌کنن. مثلاً اگه یه برند آرایشی هستین، می‌تونین ویدئویی از نحوه استفاده از محصولاتتون بسازین. هدف اصلی سئو، ایجاد و افزایش ترافیک ارگانیک سایت است؛ پس اول گرفتن رتبه و بعد افزایش نرخ کلیک در دستور کار قرار می‌گیرد.

گروه‌های مخاطبان شما نباید خیلی گسترده باشند تا پیامی که می‌خواهید منتقل کنید به راحتی با آن‌ها هماهنگ شود. برخی پلتفرم‌ها و ناشران تبلیغ، دسته‌بندی‌های مشخصی از مخاطبان و محتواهای خود دارند. با این اطلاعات می‌توانیم دقیقاً همان گروه از مشتریان بالقوۀ خود را هدف قرار دهیم.

برای موفقیت، ابتدا باید بدانید مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و می‌خواهید چه کاربرانی و با چه ویژگی‌هایی را جذب کنید. بنابراین، ابتدا مخاطبان هدف خود را توصیف کنید و برنامه‌ای برای جذب آن ها در نظر بگیرید. در این مطلب گام‌های ایجاد صفحه تجاری در اینستاگرام را به همراه روش‌های تبلیغ پیج در اینستاگرام شرح می‌دهیم. تبلیغات در این پلتفرم می‌تواند آگاهی از برند، تعامل با مخاطبان هدف، و در نهایت فروش محصولات یا خدمات را به طور قابل توجهی افزایش دهد. برای افزایش CTR، کمپین‌های خود را بهینه کنید تا بهترین عملکرد را داشته باشند. اگر یک نسخۀ تبلیغاتی باکیفیت ایجاد کنید و به افراد مناسب دسترسی پیدا کنید، آن‌ها را مجبور خواهید کرد که روی محتوای شما کلیک کنند و CTR شما را افزایش دهند.

اینفلوئنسر در اصطلاح به شخصی گفته می‌شود که توانسته فالوورهای زیادی را جذب کند و به‌طور معمول، در یک زمینه خاص مثل تست غذا، ساخت ویدیوهای کمدی، تکنولوژی، آموزش آشپزی و … فعالیت می‌کند. اینفلوئنسرها، به‌واسطه فعالیتی که دارند توانسته‌اند فالوورهای زیادی را جذب کنند و قبل از این، شهرت زیادی نداشته‌اند. برای اینکه بفهمید این مشتریان ایده‌آل چه کسانی هستند و از شرکتی مثل شرکت شما چه می‌خواهند، باید تحقیقاتی انجام دهید و ویژگی‌های آنان را در قالب مفهومی به اسم «پرسونای مخاطب» تعریف کنید. در حالت روزانه، بودجه شما خیلی سریع خرج نمی‌شود و هر رو، پس از صرف بودجه روزانه، تبلیغ خودبه‌خود متوقف می‌شود. برای مثال، اگر به صورت دستی پیشنهاد قیمت را تنظیم کنید، در مورد ارزش هر مشتری راغب تصمیم‌گیری می‌کنید. انواع A/Bتست‌ها را با انواع مختلف تصاویر اجرا کنید تا بفهمید چه چیزی برای شرکت شما بهتر است.

  • با روی کار آمدن و سپس محبوب‌شدن استوری، از این ابزار به مراتب بیشتر استفاده می‌شود.
  • {
  • برای جلب توجه بیشتر کاربران به آگهی خود، حتما از تصاویر و رنگ‌هایی که متمایز با سایر بخش‌های سایت تبلیغ کننده است بهره ببرید.
  • |}
  • در کپی کنار تصویر هم این ارزش و تفاوت را توضیح می‌دهد و بعد فراخوان ‌به ‌اقدام را درج کرده است.
  • {
  • یکی دیگر از روندهای آینده تبلیغات در اینستاگرام، تمرکز بیشتر بر محتوای ارگانیک است.
  • |}
  • بالاترین نتیجه در صفحه جستجوی گوگل دارای میانگین 31.7٪  رتبه دوم دارای میانگین 24.7٪ و رتبه سوم نیز دارای 18.7٪  در CTR است و تنها 0.78٪ از جستجوگران روی لینک از صفحه دوم کلیک می­‌کنند.
  • {
  • درباره ترند حوزه کسب و کار خود و یا هشتگ‌های ترند روز تحقیق کنید و هشتگ‌هایی که به متن شما مرتبط‌اند را به کار ببرید تا شانس دیده شدن توسط مخاطبین هدف را بیشتر کنید.
  • |}

استفاده از اعداد و علائم نگارشی مانند علامت سوال، علامت تعجب، و پرانتز می‌تواند به جلب توجه کاربران و افزایش CTR کمک کند. قرار دادن بنر نمایشی یکی از روش‌های بسیار رایج و اثرگذار برای جذب مخاطبین هدف است. با این حال با قرار دادن یک بنر تصویری نمی‌توان کاربر را برای کلیک روی بنر، ترغیب کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی اجرای موفقیت‌آمیز تبلیغات بنری در اینستاگرام و دریافت مشاوره تخصصی، با کارشناسان ما در آژانس تبلیغاتی شویراد تماس بگیرید. متخصصان ما آماده هستند تا شما را در مسیر موفقیت تبلیغاتی همراهی کنند.

اگر وارد دنیای بسیار متفاوتی شود حس ناخوشایندی می‌گیرد، گیج می‌شود و ممکن است آن را ترک کند. بنر و صفحۀ فرود به‌لحاظ بصری و پیام باید یکپارچه و هماهنگ باشند و بهتر است هردوی آن‌ها را هم با هویت برند تطبیق دهیم. در صورتی که سؤالی دربارۀ نرخ کلیک دارید، از طریق بخش نظرات همین مطلب، با ما در ارتباط باشید.

ترکیب این موارد با کلمات و جملاتی که نیازهای مخاطب شما را پوشش می‌دهند، می‌تواند مشتری را به کلیک روی لینک‌های‌تان، ترغیب کند. سعی کرده‌ام در این مقاله به‌طور کامل بحث تبلیغات اینستاگرامی را توضیح بدهم تا بتوانید بیشترین بازدهی را بگیرید. پس در ادامه با من در آکادمی دی‌ام بام همراه باشید تا به آموزش تبلیغات اینستاگرام بپردازیم. سوالات و تجربیات خود را در رابطه با استفاده از تبلیغات پولی با ما به اشتراک بگذارید. برای آشنایی بیشتر با این نوع از تبلیغات پیشنهاد می‌کنیم مقاله تبلیغات بنری چیست؟ را مطالعه فرمایید.

اگر شما هم در زمینه افزایش نرخ تعامل پیج اینستاگرام نظر یا تجربه ای دارید، در بخش نظرات آن را با ما و سایر مخاطبان کارینو به اشتراک بگذارید. طبیعتاً هر چقدر تعامل در اینستاگرام بیشتر باشد، نشان می‌دهد که کاربران علاقه بیشتری برای تعامل با شما دارند. در واقع، نشان ‌دهنده میزان محبوبیت پیج در میان کاربران است که اینستاگرام هم به این موضوع اهمیت زیادی می‌دهد. افزایش تعامل اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا ارتباط موثر و پایداری در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کنید.

تغییرات را پیاده‌سازی کنید، نتایج را آزمایش کنید و آزمایش خود را آن‌قدر ادامه دهید تا به چیزی که می‌خواهید برسید. نرخ کلیک در تبلیغات یکی از شاخص‌هایاصلی میزان مؤثر بودن کمپین است که می‌تواند بهصورت تعداد کل کلیک‌های انجام‌شده بر روی یک تبلیغ درمقایسه با تعداد کل دفعات نمایش تبلیغ، تعریف شود. نرخ کلیک نسبت بین کلیک‌ها وبازدید‌ها است که به شکل درصد محاسبه‌ می‌شود. یکی دیگر از راه‌های متفاوت‌بودن، درمان کوری بنری و درنتیجه افزایش کلیک بنر تبلیغاتی، افزودن حرکت و تعامل با محتواست. می‌توان از انیمیشن‌های ساده استفاده کرد که بیشتر از 15 ثانیه طول نکشند و بیش از 3 بار لوپ نشوند. در این مطلب راه‌هایی را برای افزایش کلیک بنر تبلیغاتی معرفی خواهیم کرد؛ تکنیک‌هایی که از آن اثر می‌پذیریم و شاید در پس ذهن خود هم به آن‌ها آگاه باشیم.

بنرهای تبلیغاتی معمولا با ابعاد کوچک در سایت‌ها نمایش داده می‌شوند و استفاده مناسب و بهینه از این فضای کوچک، برای جذب بیشتر کاربران بسیار مهم است. برای طراحی بنر تبلیغاتی سعی کنید با درج اطلاعات با ارزش و قرار دادن فضای سفیدمناسب، توجه مخاطبین را به بخشی که اهمیت بیشتری دارد جلب کنید. بهینه‌ سازی تبلیغات بنری در اینستاگرام فرآیندی مستمر است که نیاز به توجه دقیق به طراحی بصری، متن، هدف‌گذاری مخاطب و تحلیل نتایج دارد.

نام کاربری

مثلاً در تبلیغات در گوگل، خرج‌کردن پول و قیمت پیشنهادی بالاتر لزوماً به‌معنای ایمپرشن بیشتر و گرفتن جایگاه بهتر نیست. در این نوع تبلیغات، امتیاز کیفیت تبلیغ هم تاثیرگذار است که بر اساس ۳ پارامتر محاسبه می‌شود که یکی از آن‌ها نرخ کلیک موردانتظار (Expected CTR) است. توضیحاتی که در صفحهٔ نتایج جست‌وجوی گوگل، زیر هر عنوان نشان داده می‌شود، تگ توضیحات یا متا دیسکریپشن نام دارد. نوشتن یک توضیح کوتاه دربارهٔ صفحه موردنظر که البته جذاب هم باشد، باعث جلب توجه کاربر می‌شود. در تبلیغات هم CTR نقش مهمی دارد؛ چون نشان می‌دهد تبلیغ شما چقدر جذاب است، کانالی که برای تبلیغات انتخاب کرده‌اید، چقدر موثر بوده است و آیا تبلیغ به مخاطبی نمایش داده شده است که به شما نیاز دارد یا نه.

تبلیغات کلیکی پینترست نه تنها به میزان قابل توجهی ارزان‌تر از اینستاگرام و یوتیوب هستند، بلکه بسیار موثر نیز هستند. گوگل ادز یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های تبلیغ کلیکی متعلق به گوگل است که اجازه می‌دهد تا برندها تبلیغ‌های خود را در نتایج جستجو و روی وب‌سایت‌های مختلف نمایش دهند. اگر با تنظیم بودجه در فیس‌بوک، گوگل ادز و سایر پلتفرم‌های تبلیغات دیجیتال آشنا باشید، این قسمت برای شما ساده خواهد بود.

{

چند نکته طلایی برای موفقیت در تبلیغات اینستاگرام

|}

کسب و کارهایی هستند که باید هر از چندگاهی، تبلیغاتی را در اینستاگرام قرار دهند. اما برخی از آن‌ها، همچنان از محتوای چندهفته یا چندماه قبل خود استفاده می‌کنند. شاید رایج‌ترین روش تبلیغات در اینستاگرام را بتوان تبلیغات بنری دانست. بیشتر، کسب و کارهای کوچک و افراد عادی از این روش برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند.

این مورد را نیز می‌دانیم که خانم‌ها کمتر به فوتبال علاقه دارند و معمولاً این لوازم را نمی‌خرند. کاملاً واضح است که شما باید تبلیغات‌تان را در پیج‌هایی قرار دهید که اکثریت مخاطبین آن را، آقایان تشکیل می‌دهند. پس استفاده از کپشن‌های کوتاه، می‌تواند به بیشتر دیده‌شدن تبلیغ‌تان کمک کند. در اینجا شما باید سعی کنید توضیح مختصر و مفیدی را در مورد تصویر یا ویدیوی خود قرار دهید تا کاربر، با کلیت کسب و کار یا محصول شما آشنا شود. پیجی که برنامه‌ی محتوایی مشخصی ندارد، به هیچ‌وجه برای تبلیغات مناسب نیست. در بحث تبلیغات در اینستاگرام همانقدر که مهم است که بدانیم در چه پیج‌هایی تبلیغ کنیم، به همان اندازه هم مهم است که پیج‌هایی که برای تبلیغ مناسب نیستند را تشخیص دهیم.

تبلیغات اینستاگرام را می‌توان از طریق «Ad Manager» فیس‌بوک پیکربندی کرد. علاوه بر این گزینه‌هایی برای تبلیغ مستقیم پیج در اینستاگرام وجود دارد. «Ad Manager» برای تبلیغ‌کنندگان پیشرفته‌تر و کمپین‌های بزرگ‌تر مناسب است. در ادامه نحوه ایجاد تبلیغ با استفاده از «Ad Manager» فیس‌بوک را آموزش می‌دهیم. آینده تبلیغات در اینستاگرام به طور کلی به سمت پیشرفت‌های فناوری، تعامل بیشتر با کاربران، و ایجاد تجربه‌های شخصی‌سازی‌شده‌تر پیش می‌رود. موفقیت تبلیغات اینستاگرامی نیازمند تجزیه و تحلیل منظم و بهینه‌سازی است.

این کار همچنین بهتون کمک می‌کنه استراتژی درستی رو برای هر مرحله از تبلیغاتتون در پیش بگیرین و بودجه‌تون رو بهینه مصرف کنین. اگر مخاطبان هدفتان در شبکه‌های اجتماعی ایرانی حضور و فعالیت دارند، روبیکا یکی از بهترین جاهایی است که برای آن‌ها... بدانید و آگاه باشید که هرچه مقدار نرخ کلیک شما بیشتر باشد، یعنی اوضاع‌تان خوب است؛ به شرطی که در کلمات کلیدی مرتبط نرخ کلیک بالایی داشته باشید و این کلیک‌ها به جذب و تبدیل لیدهای مرتبط ختم شود. مثلاً‌ ما با تست یک تغییر در تصویر اکسکوینو، متوجه شدیم که نرخ کلیک می‌تواند تا ۲ برابر افزایش پیدا کند.

در حالت کلی، هزینه‌ها می‌توانند از ۴۰۰ هزار تومان برای کمپین‌های محدود شروع شده و به بالای ۱۰ میلیون تومان برای کمپین‌های گسترده و هدف‌گذاری دقیق برسند. تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام فرصتی را برای کسب و کارها فراهم می‌کند تا با استفاده از پایگاه کاربران گسترده این پلتفرم، دید و تعامل برند را افزایش دهند. راه‌های مختلفی برای افزایش نرخ تعامل پیج وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ارتباط موثر از طریق دایرکت و کامنت، دعوت از کاربران برای اشتراک‌گذاری پست‌ها و استفاده از هشتگ مناسب اشاره کرد. یکی دیگر از راه‌های افزایش تعامل اینستاگرام استفاده از کال تو اکشن مناسب است. مثلاً اگر یک محتوای خبری منتشر می‌کنید، از کاربران بخواهید نظر خود را در مورد آن زیر همان پست کامنت بگذارند.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

اگر به دنبال نتایج واقعی و ماندگار هستید,  مشاوره تخصصی ما مسیر رشد برندتان را هموار می‌کند. اگر می‌خواهید فالوورها با شما تعامل داشته باشند، شما هم باید با آنها در تعامل باشید. برای داشتن تعامل، شما باید به صفحات رقبا رفته و کامنت‌های آن‌ها را مشاهده و لایک کنید. با این کار نوتیفیکیشن لایک برای مخاطبان هدف ارسال می‌شود و احتمالاً پیج شما را بررسی می‌کنند. اگر محتوای جذابی داشته باشید، با شما تعامل برقرار کرده و ممکن است فالوو کنند. همچنین در مورد جشنواره‌های فروش اطلاع پیدا می‌کنند و می‌توانید مشتریان خود را افزایش دهید.

هر زمان احساس کردید بودجه به درستی تخصیص نیافته است و به هدف موردنظر دست نمی‌یابید، کمپین خود را متوقف کنید. حال که مخاطبان هدف خود را تعیین کرده‌اید، زمان انجام تنظیمات مربوط به نمایش تبلیغ است. اگر قصد دارید که تبلیغات شما تنها در اینستاگرام به نمایش درآید، این بخش برای شما اهمیت زیادی دارد.

در پایان هر کدام از این کمپین‌ها می‌توانید نتایج را بررسی کرده و استراتژی خود را بر اساس این نتایج، مشخص کنید. بهترین عکس برای پروفایل یک حساب کاربری تبلیغاتی در اینستاگرام، عکس لوگوی برند شما است. از آن‌جایی که عکس در پروفایل اینستاگرام دایروی است، بهتر است که یک ورژن دایروی از لوگوی برند خود طراحی کنید. به علاوه، به این نکته توجه داشته باشید که عکس پروفایل در حساب کاربری اینستاگرام، قابل زوم کردن نیست و بنابراین، بهتر است که این تصویر فاقد جزئیات و کاملا مشخص و ساده باشد. اول؛ CTR  بالا باعث علاقه، تعامل، ترافیک و تبدیل‌های احتمالی برای کسب و کار شما می‌شود.

توجه و استفاده از این نکات، می‌تواند بازدهی بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد. ابتدا می‌رویم به سراغ انواع تبلیغات در اینستاگرام و ببینیم از چه راه‌هایی می‌توان در اینستاگرام تبلیغ کرد. شما می‌توانید تبلیغات خود را از روش‌های مختلفی انجام دهید که شاید رایج‌ترین آن‌ها، تبلیغات از طریق صفحات پربازدید است. در این مقاله می‌خواهم به این سؤال پاسخ دهم که چطور از تبلیغات در اینستاگرام بیشترین بازدهی را بگیریم؟ می‌خواهم به شما نکاتی را بگویم که بیشترین بازدهی را از تبلیغات خود بگیرید.

با‌این‌حال، شما سرنخ‌ها یا مشتریانی را دریافت نمی‌کنید که به کسب‌‌وکارتان بیشترین ارزش را می‌دهند و شرکت شما را موفق می‌کنند. حتی اگر نرخ کلیک بالایی دارید که با میانگین صنعت شما مطابقت دارد، همچنان به عملکرد کمپین‌های خود نگاه کنید. برای مثال، با تیم فروش خود گپ بزنید و بدانید که آیا نوع خرید و فروش تبلیغات شما به سود کسب‌و‌کار شما و اهداف بلندمدت آن برای رشد هست یا خیر. هنگامی ‌که برای کمپین‌های خود محتوا تولید می‌کنید، مهم است که آن را آزمایش کنید.

اما یکی از قواعد صحیح تبلیغات در اینستاگرام این است که تبلیغات، باید در پیج‌های مناسبی قرار گیرند، یعنی پیج‌هایی که از لحاظ محتوایی، به پیج شما نزدیک هستند. شما باید مخاطبانی را هدف قرار دهید که احساس می‌کنید می‌توانید به آن‌ها خدمات یا محصولاتی را ارائه دهید یا اینکه آن‌ها احتمال دارد پیج شما را دنبال کنند. اگر شما قصد دارید تبلیغی را قرار دهید و بودجه‌ای را برای آن درنظر گرفته‌اید، می‌توانید با هزینه خیلی پایین، تصاویر جذابی را خود آماده کنید. مثلاً می‌توانید از وب‌سایت‌هایی که خدمات گرافیک را ارائه می‌دهند، بخواهید تا یک تصویر یا ویدیوی جذاب و تأثیرگذار برای شما بسازند. کاپریلا، به عنوان یک سرویس تبلیغات کلیکی هدفمند، با مناسب‌ترین هزینه، بالاترین کیفیت و بازدهی از تبلیغات را ایجاد میکند.

اگر مردم به کسب‌و‌کار شما علاقه‌مند باشند، روی تبلیغ شما کلیک می‌کنند. مهم است که یک نسخۀ تبلیغاتی قوی ایجاد کنید تا مشتریان را به کلیک روی تبلیغ خود تشویق کنید. علاوه‌بر‌این، انتخاب کلمات کلیدی مناسب به شما کمک می‌کند تا سرنخ‌های ارزشمندی را که به تجارت شما علاقه‌مند هستند جذب کنید. بله، شما CTR بالایی به دست می‌آورید که هزینه‌های تبلیغات و دیده‌شدن آنلاین شما را بهبود می‌بخشد.

برای ایجاد تبلیغات پاپ آپ موثر در اینستاگرام، باید به نکات زیر توجه کنید. اتصال حساب‌های اینستاگرام و فیسبوک برای اجرای تبلیغات در اینستاگرام ضروری است. این ادغام به شما امکان می‌دهد به ویژگی‌های هدف‌گیری قدرتمند دسترسی داشته باشید و تبلیغات خود را از طریق مدیر تبلیغات فیسبوک مدیریت کنید. برای شروع ایجاد تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام، باید یک حساب تجاری در این پلتفرم داشته باشید. اگر اکانت بیزینس ندارید، به سادگی حساب شخصی خود را به یک حساب بیزینس اینستاگرام تبدیل کنید یا یک حساب جدید فقط برای تجارت خود ایجاد نمایید.

به عواطف و نیازهای مخاطبین خود توجه کرده و مشکلی را برای‌شان حل کنید (این راه حل را در متن خود بیان کنید). به جای آنکه از برند و محصولتان تعریف کنید، از راهکاری که برای رفع نیاز مخاطب و نتایج مثبت آن راهکار صحبت کنید. برای مثال اگر 1000 نفر یک بنر تبلیغاتی را ببینند و فقط 100 نفر از آنها روی بنر کلیک کنند، نرخ کلیک این آگهی، 10 درصد خواهد بود (100 تقسیم بر 1000 و سپس ضرب‌در 100 درصد). برای افزودن سایت لینک به کمپین‌های تبلیغاتی گوگل ادز وارد پنل خود شوید.

در دنیایی که ۶۷.۱ درصد از افراد به اینترنت دسترسی دارند و هر فرد به‌طور متوسط روزانه ۶ ساعت و ۳۱ دقیقه آنلاین است (Demandsage)، این فرصت برای دسترسی به کاربران را نباید از دست بدهید. در حالی که تبلیغات پولی می‌تواند در مدت زمان کوتاهی ترافیک سایت شما را دو برابر کند، تکنیک‌های سئو نیاز به زمان دارند. اگر به‌دنبال رشد سریع فروش هستید، تبلیغات پولی گزینه‌ی ایده‌آلی برای شماست. وقتی بساط خود را کنار خیابان پهن می‌کنید؛ اگر بتوانید توجه عابران را جلب کنید این یعنی ایمپرشن.

به عبارتی، عملکرد کمپین تبلیغاتی و بهینه‌سازی آن تا حدود زیادی به نرخ کلیک گره خورده است. اگر بعضی از تبلیغ‌ها کلیک کمتری دریافت کرده‌اند، سعی کنید جزییات مختلف رامطابق با یافته‌هایتان تغییر دهید. اگر این کار کمکی نکرد، تبلیغ را متوقف کنید تا نرخ کلیک کلی را خراب نکند. اگر فرصت دارید، می‌توانید پژوهش خودتان را روی قالب‌های مختلف و چگونگی کارکرد آن‌ها برای کسب‌وکارتان انجام دهید. پس از انتخاب موفق‌ترین خلاقه‌ها، سعی کنید برای یافتن عوامل تاثیرگذار روی نرخ کلیک خود از تست A/B استفاده کنید. جمله‌بندی و نگارش، استفاده از نماد‌ها و اعداد، رنگ طرح خلاقه‌ی شما - این می‌تواند شامل چیزهایی باشد که حتی انتظارش را ندارید.

به جای ایجاد اختلال در تجربه کاربر مانند برخی از قالب‌های تبلیغاتی مزاحم، این پنجره‌های بازشو به‌طور یکپارچه در کنار محتوای ارگانیک با فید ترکیب می‌شوند. با استفاده از ابزارهایی مانند Google Analytics، می‌توانید رفتار کاربران در سایت خود را تحلیل کنید و بفهمید چرا CTR در برخی صفحات پایین است. این تحلیل‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا محتوای سایت خود را بهبود دهید. با استفاده از شبکه مخاطبان، کمپین‌های شما می‌توانند با استفاده از قابلیت‌های هدفگیری، فرمت‌های تبلیغاتی و ابزارهای مدیریت فیسبوک در انتشار‌دهندگان و محیط‌ها اجرا شوند. با این نوع تبلیغات می‌توانید بودجه‌های خود را به‌طور دقیق مدیریت کنید. شما می‌توانید مشخص کنید که چقدر حاضرید برای هر کلیک پرداخت کنید و محدودیت‌هایی برای هزینه‌ها و بودجه‌های تبلیغاتی خود قرار دهید.

این تبلیغات به صورت مستقیم در اکسپلور نمایش داده نمی‌شوند، بلکه بعد از کلیک کاربر روی عکس یا ویدیویی مرتبط، به نمایش داده می‌شوند. از آنجایی‌که محتوای این برگه همواره در حال تغییر است، تبلیغات اکسپلور به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا در کنار محتوای فرهنگی و پرطرفدار به نمایش درآیند. در تبلیغات تصویری اینستاگرام، کسب و کارها از یک تصویر برای تبلیغ پیج اینستاگرام، برند، محصولات و خدمات خود استفاده می‌کنند.

این‌کار، کاملاً اشتباه است، حتی اگر این تبلیغ، برای بار اول یا دوم بازدهی خوبی داشته است، نباید آن را تکرار کرد، یعنی نباید از محتوای تکراری استفاده کرد. اگر چندبار از آن محتوا استفاده کرده باشید، حالا دیگر درصد زیادی از کاربران، با دیدن ویدیو، می‌دانند که یک تبلیغ است و به آن توجهی نمی‌کنند، جز درصد کمی. پس اگر مجبورید که تبلیغاتی را در بازه‌های زمانی مختلف قرار دهید، بهتر است که محتوای تبلیغات‌تان را تغییر دهید. معمولاً این پیج‌ها، نرخ تعامل پایینی هم دارند و اصلاً نمی‌توان برای تبلیغ در اینستاگرام روی آنها حساب کرد. به جای این، بگردید پیج‌هایی را پیدا کنید که بر روی یک موضوع تمرکز دارند. مثلاً اگر تبلیغ‌تان در زمینه فروش غذای حیوانات خانگی است، پیج‌های حیات وحش گزینه‌های مناسبی هستند، نه پیج‌هایی که در کنار دیگر محتواها، بعضی مواقع هم ویدیوهای حیوانات را قرار می‌دهند.

استفاده از پیام‌های شخصی‌سازی شده و تعامل با کاربران به‌صورت منظم می‌تواند نتایج بهتری را به همراه داشته باشد. تبلیغات Pop Up اینستاگرام یک شکل تبلیغاتی پویا است که به طور یکپارچه در فیدهای اینستاگرام کاربران ظاهر می‌شود. برخلاف تبلیغات سنتی که ممکن است به راحتی نادیده گرفته شوند، این پاپ آپ ها با طراحی و قرارگیری چشم‌نواز خود سبب جلب توجه فوری می‌شوند. این وب‌سایت‌ها کمک زیادی به شما می‌کند تا نرخ تعامل پیج خود را پیدا کنید و برای افزایش تعامل اینستاگرام استراتژی درست و اصولی داشته باشید. با در نظر گرفتن اهداف پیج می‌توان نسبت تعامل را با المان‌هایی مانند مجموع بازدید یکتا (Reach) و دیده شدن (Impression)  مقایسه کرد.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
منبع