[ad_1]

والدین به طور عادی انتظارات زیادی از خودشان دارند. اما وقتی دنیا در آشفتگی است ، دیگر مثل همیشه والدین نیست. چگونه والدین پر کار خانواده خود را سرپا نگه می دارند؟

کودکان از والدین خود سیگنال های احساسی دریافت می کنند ، بنابراین وقتی والدین آرام می شوند ، می توانند به آرامش اعضای خانواده کمک کنند. روانشناسان این تنظیم مشترک را می نامند.

دکتر گینزبرگ گفت که در مواقع استرس ، وظیفه والدین “شبیه اردکی است که روی آب می پرد” ، ایجاد فضای ایمنی و آسایش. وی گفت: “نوجوانان” باید بدانند که برای زنده ماندن چه کاری انجام می دهید. ” “شما به آنها نشان می دهید که چگونه زیر آب پارو بزنند زیرا می خواهید به ساخت مجموعه مهارت های آنها کمک کنید.”

ابزار کلاسیک تسکین استرس – ورزش ، تنفس عمیق ، گذراندن وقت در طبیعت و ابراز وجود خلاقیت (هنر ، موسیقی ، رقص ، نوشتن) – مفید است. همچنین برنامه ریزی ایمنی و آمادگی اضطراری. اما برخی از رفتارهای اضافی کاهش استرس به ویژه برای فاجعه آب و هوایی و قرنطینه مناسب هستند.

تحقیقات به ما می گوید که انزوای اجتماعی استرس حاد است در حالی که رابطه بهبود می یابد. اما در حالی که فاصله فیزیکی ما را محدود می کند ، باید راه هایی برای حفظ ارتباطات اجتماعی پیدا کنیم.

مریت جولیانو ، رئیس اتحاد برای روانشناسی اقلیم در آمریکای شمالی ، قصد دارد “کافه های آب و هوایی” رایگان و مجازی را برای والدین ارائه دهد تا گفتگوی حمایتی در مورد شرایط اضطراری آب و هوا را تبادل کنند. کافه های آب و هوایی – نه فقط برای والدین – در سراسر جهان اتفاق می افتد. در دوره قبل از کوید ، آنها را در کافه ها یا سایر فضاهای عمومی نگهداری می کردند. معمولاً یک مجری وجود دارد که تأمل و اشتراک افکار و احساسات را درباره تغییرات آب و هوا تشویق می کند. خانم جولیانو گفت: “مهمترین کاری که والدین می توانند برای ایجاد انعطاف پذیری انجام دهند ، کار درونی خود در زمینه تغییر آب و هوا است. هنگامی که آنها واکنش های عاطفی خود را پردازش کردند و شرایط را پذیرفتند ، می توانند در حضور فرزندان خود باقی بمانند. “

روال و پیش بینی هرج و مرج را جبران می کند. “کارهای زیادی وجود دارد که نمی توانیم انجام دهیم ، بنابراین یافتن کارهایی که انجام می دهیم مهم است من میتوانم همین حالا این کار را انجام بده. ”گفت دکتر بانی گلدشتاین ، روانشناس بالینی در لس آنجلس. “هدف این است که کمی احساس کنترل کنید.” ایجاد یک ساختار روزانه و حفظ روشهای معمول ، سیستم عصبی را به آرامش ترغیب می کند. همانطور که دکتر گینزبرگ گفت ، “ما نمی توانیم دنیای خارج را کنترل کنیم ، اما می توانیم عمداً در ایجاد پناهگاه هایی در خانه های خود باشیم.”

[ad_2]

منبع: key-news.ir