به جهت انجام همین کار هنگامی که موتور واضح می باشد می بایست از تجهیزات یگانه زیر فشار استفاده فرمائید تا حلال را مستقیما به سمت ریل سوخت سوق دهی نماید و به این مفهوم میباشد که یا این که همین که همین که می بایست پمپ بنزین را غیرفعال کرده و یا این که این که لوله نعلی شکلی را کارگزاری نمائید تا بنزین دوباره به سمت باک حرکت کند. اتومبیلی که مجهز به استرس بار باشد در روزگار پیچیدن بهتر بر نیروی فرار و گریز از مرکز غلبه می کند و طول پیچ را سریع خیس پشت سر می گذارد. در ساخت اشکال پیستون های الدورا از آلیاژ فراوان مرغوبی به فعالیت گیری می شود و همچنین مقاومت و تحمل بالا و سازگاری لطف دارای اشکال سیلندر ها دارد. پیستون در سیلندر بایستی بتواند آزادانه حرکت داشته باشد و مبتلا ساییدگی و اصطکاک نشود. در این گروه نوع های پیستون به جهت این موتورها بر شالوده استانداردهای خودروسازی ساخت و عرضه می شود. جعبه دنده تارا اتوماتیک نیز از جور 6 سرعته میباشد و در قیاس کلیدی نمونههای 4 سرعته (AL4) گذشته که بر روی محصولات ایرانخودرو استعمال می شد از ضرائب متنوعتری برخوردار میباشد و انتخابهای بیشتری در اختیار موتور قرار میدهد. نکته اهمیت در مورد پیستون تیپ 5 همین هست که عدم گزینش سایز مطلوب در سیلندر موتور TU5 منجر به وجود داخل شدن خط ها و لبه هایی در باطن سیلندر شده و چنانچه کالا پیستون و حلقه TU5 مطلوب نباشد، پس از مدت کوتاهی از تعمیر موتور مجدد در گیر خلل خواهند حلقه پیستون 206 tu5 شد. حلقه پیستون از وارد شدن روغن موتور به محفظه احتراق غربت می کند؛ در صورتی که همین قطعه نباشد، روغن موتور به گوشه و کنار احتراق وارد می شود و در غایت موتور ماشین به روغن سوزی می افتد. در صورتی که قطر پیستون دوچندان باشد نمی تواند در سیلندر بالا و زیر برود. درحقیقت می توان گفت،درهدرز برای هر سیلندر یک خروجی منحصر به فرد بفرد در حیث گرفته شده تا فورا پس از اشتعال و بالاآمدن پیستون در سیلندر،گازهای خروجی اساسی کمترین مقاومت موجود در دیواره های مجرای خروجی از سیلندر بیرون شده و نسبت به مانیفلد چدنی معمولی،این فعالیت سریعتر و آسانتر انجام می شود که البته در خنکسازی موتور هم بی اثر گذاری نیست. در خودرو هایی که بوش سیلندر متصل به بدنه سیلندر وجود ندارد یک حسنی که دارد سیلندر اتومبیل در هر بار تعمیر موتور لزوما مورد هدف قرار نگرفته و نیازی به سایز زدن یا این که تراش داخل بوش سیلندر نمی باشد و این حسن را دارااست که پیستون آن همیشه استاندار پیستون جک j5 باقی خواهد ماند. در واقع استرس توشه همین فشار را در بین هر دو کمک جلو تقسیم می کند. ضروری به ذکر است که بوش سیلندر، رینگ و پیستون در کنار یکدیگر کار می نمایند و خرابی یک از همین قطعات، موجب پیدایش ایراداتی به جهت دو قطعه دیگر خواهد شد؛ همین قطعات باعث ساز انفجار بنزین و در نهایت فعالیت کردن ماشین می شوند و نیروی به دست آمده از همین انفجار را به شاطون و میل لنگ انتقال می دهند. درصورتیکه شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید دیتاها بیشتری در مورد پیستون لیفان x60 لطفا از تارنما ما دیدن کنید.

ایندکسر