کسب و کارها به جهت پیشرفت باید روی مارک خویش سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از از شیوه های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب سایت و عمل اینترنتی است.
برای تولید یک وب وبسایت عالی، کارهایی بایستی انجام شود. اولین کاری که بایستی در این زمینه انجام دهید همین هست که یک نام اینترنتی خوب و دیدنی انتخاب کنید. همینطور مطمئن گردید که لوگویی که گزینش می نمایید به جهت کسب و کار شما منطقی می باشد و می بایست املای آن صحیح و خوانا باشد و از لغت ها ناآشنا به کار گیری نکنید.
اکنون که دامنه خویش را خریداری کرده اید، وقت آن می باشد که کارهای بیشتری انجام دهید. در همین مقاله 10 مورد مضاعف مهم را لیست می کنیم. نکاتی که اگر در طراحی وب وب سایت خود از آنان پیروی کنید، مطمئن باشید که وب تارنما شما برای مخاطبان جالب خواهد بود و یکسری گام به موفقیت نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه خط مش منطقی و اساسی

البته وب سایت می بایست از حیث ظاهری زیبا باشد. ولی مهمتر از آن، ابتدا می بایست طرز عمل اساسی تارنما خود را بدانید. قبل از این‌که حتی بتوانید سرور خود را انتخاب نمایید یا حتی یکی از کدهای HTML را وارد کنید، می بایست گزینش نمایید که چه برنامه ای به جهت تارنما خود در آیا حیث دارید؟ تجربه کاربری نیز برای تارنما و نیز به جهت سئو دارای است. چون google علاوه بر محتوا، ساختار سایت را نیز در نظر می گیرد.
به همین ادله می بایست از حیث بصری و بصری یک طرح مناسب و منطقی را انتخاب کنید. به طوری که اشخاصی که از تارنما شما تماشا می نمایند بتوانند به راحتی کلیدی آن تعامل داشته باشند و منطق وب سایت شما را ادراک نمایند و همینطور در سکو بندی وب سایت گوگل قرار بگیرند.

2. داده ها دقیق و دارای ارتباط دارای تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین ناکامی مردمان سعی برای ساختن وب سایتی است که دوست دارند، نه لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، برای مثال، یک رستوران را در حیث بگیرید.
همه ما می دانیم که به جهت پیروزی در به دست آوردن و کار، یک رستوران باید منویی از غذاهای خویش داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خود را از غذاهای رستوران باخبر کند. هر کسب و کاری که دارید، برای هر کمپانی وابسته ای که هر برنامه ای را تبلیغ می کند حتمی است. این بدان معناست که شما باید در جایی داده ها کاملی در گزینه به دست آوردن و فعالیت خود داشته باشید تا از آن برای اطلاع مشتریان و مخاطبان خویش در مورد جور کاری که انجام می بدهید به کارگیری کنید. به عنوان مثال، در صورتی که شغل شما فروش یک محصول است، باید تصاویری اصلی میزان مرغوب بودن عالی به جهت همه محصولات خود ارائه دهید. علاوه بر این، چنانچه در صنعتی عمل می نمایید که خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به تیتر مثال: سرویس ها پذیرایی عروسی، باید تمام امور و کارهای انجام شده را اهمیت جزئیات در وب تارنما خود قرار دهید.
به عنوان نمونه صاحب یک تالار زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را در وبسایت قرار دهد، چون مخاطبان یک تالار زیبایی دوست دارا هستند اطلاعات به اندازه در آیتم میزان مرغوب بودن همین تالار داشته باشند تا بتوانند خوب تر تصمیم بگیرند. در عاقبت می توانید اهمیت ارسال نظر برای مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خویش را ارتقا دهید. تارنما خویش را حیاتی اعتنا به نیازها و علایق مخاطبان خویش به شکل شخصی طراحی نمایید تا همیشه مخاطبان خود را داشته باشید.
 
یک نکته اثر گذار برای وب سایت شما همین می باشد که قبل از طراحی وب تارنما خود، وب وب سایت رقبای خود را بررسی کنید، به تیتر مثال چنانچه به تولید و فروش پوشاک درگیر هستید، می بایست بهترین رقیب خود را در راستا کاری خویش و تارنما او پیدا کنید. همینطور تحلیل نمایید و عارضه ها برد او را بیابید، ببینید از چه سبک محتوایی در وب سایت خود استعمال کرده می باشد که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گهگاه اوقات یک یا این که دو پاراگراف می تواند فراوان قادر باشد.” بسته به ماهیت کسب و فعالیت خود، حساس تصویب اطلاعات حیاتی در وبسایت خود، در فعالیت خویش توانمند و قوی باشید.

3. اطلاعات تماس را ارائه دهید

ثبت دیتاها تماس در تارنما مطمئناً یک عدد از مهمترین امور است، بنابراین می بایست ورقه مخصوص به خود را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند بار از وب‌سایت یک شرکت تماشا کرده‌اید و فکر کرده‌اید که رابطه اهمیت آن کمپانی چه میزان سخت است؟» او می گوید: «بنابراین باید یک برگه داده ها تماس در وب سایت خویش قرار بدهید و کل دیتاها مانند آدرس ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در شکل لزوم، فرم تماس و پیوند کانال های اجتماعی را برای کسب و کار خویش قرار دهید. دادن. تا افراد بتوانند به راحتی به داده ها تماس شما دسترسی داشته باشند. زیرا هیچ چیز خسته کننده خیس از عدم برقراری رابطه با تجارت نیست. زیرا هدف هر طراحی وب سایت کسب و فعالیت ارتقاء جذب خرید کننده است.
زمانی که می خواهید اطلاعات تماس و آدرس پست الکرونیکی و شبکه های اجتماعی خود را در تارنما قرار دهید، آن را به رخ عکس در وبسایت قرار ندهید، آنها می بایست بتوانند روی آن‌ها کلیک کنند، براین اساس اهمیت کلیک بر روی آیکون های شبکه های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد ورقه شوید دارای ارتباط باشید و کارهایی را که می بایست انجام بدهید انجام دهید.
 
  امروزه کلیه گوشی های هوشمند این قابلیت و امکان را دارند که بر بر روی لینک و پیوند های تماس کلیک کرده و اساسی کلیک بر بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری معمولی و جذابی داشته باشید

نقشه بدون عبارات اختصاری بی فایده میباشد و وبسایت فارغ از راهکار مشخص و معلوم بی معنی و بی فایده است.
مطمئن گردید که از نام های صحیح و منطقی برای صفحات مختلف وبسایت خویش به کار گیری می کنید. به تیتر مثال: اهمیت ما تماس بگیرید یا این که مهم ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، کاغذ درباره ما (اطلاعات در مورد تاریخچه کمپانی شما) و …
 هنگام گسترش یک استراتژی استراتژیک به جهت تارنما خود، می بایست راهی به جهت ساخت یک فراخوان برای اقدام در نظر بگیرید. همین بدان مفهوم می باشد که آنچه مردمان دوست دارا‌هستند در وب سایت شما ببینند این هست که می توانند به راحتی به کاغذ گزینه عشق خویش در هر صفحه از سایت بروید، پیشنهاد دهند و به راحتی به گروه شما لینک و پیوند دهند. بتوانید به تارنما خود بپیوندید، به ایمیل خود دسترسی داشته باشید، خدمات خویش را بازدید کنید، محصولات خویش را بازدید نمایید و …
شما باید هدف ها خویش را در سایت خود روشن کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. وقتی از سایت شما تماشا می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. هدف ها آن ها چیست؟ به اهداف مشتریان بالقوه خود فکر کنید.
به خصوص زمانی که تصمیم دارید در وب سایت خویش فروش آنلاین داشته باشید، باید به رابط کاربری آن اعتنا بیشتری داشته باشید، زیرا سایتی که فروش آنلاین داراست بایستی به طور تام امکانات و داده ها ضروری را به صورت آنلاین در اختیار خریدار قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کردن خویش را انجام دهند و به سایت شما اعتماد کنند.

5. پیوند کانال های اجتماعی را در وبسایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، وب سایت گوگل پلاس، آپارات و غیره. شبکه های اجتماعی میباشند که امروزه گزینه استقبال عمده مردمان قرار گرفته اند.
امروزه شبکه های اجتماعی متعددی وجود دارد که شما باید در آنها عضو گردید و به دست آوردن و عمل خود را در سایت خویش گسترش بدهید تا به دست آوردن و کار خویش را توسعه و گسترش دهید. همین هم در سئوی شما موءثر است. عمل در نتورک های اجتماعی و نمایش لینک های آن ها در وب وب سایت منجر تبلیغ برند شما می شود.

 

ایندکسر