شنا یک مهارت است: شنا نمودن علاوه بر ارتقاء سلامتی یک مهارت می باشد و می تواند حتی در حالت یگانه جان شما را نجات دهد. اولین تمرینی که در آموزش شنا به جهت حرکت بر روی آب بایستی انجام دهید تمرین پای دوچرخه میباشد که یادگیری آن در شنا اهمیت متعددی دارد. خصوصاً حرکات موزون ماهیچه های بالاتنه موجب می شود تا شنا یک جایگزین یا زوج عالی برای تمرینات پیاده بر روی توأم اساسی دو و دوچرخه سواری بشود که تمام اندام های تن را به فعالیت در می آورد ضمناً خنکی آب موجب نشاط هم میگردد. سال ۱۸۷۵ شناگر آمریکایی (ماتیووب) دریای مانش را به وسیله شنای قورباغه در مدت ۲۲ ساعت طی کرد و شاهکار او انعکاس بزرگی داشت. به همین منظور پس از هر اهمیت که دستانتان را نظیر صورت بالا در آب حرکت می دهید، صورتتان را به شکل زاویه دار تا جایی که دهن و بینیتان از آب بیرون بیاید بالا بیاورید، اعتنا داشته باشید که شما تنها از یک سمت بایستی همین حرکت را انجام دهید؛ یعنی در یک چرخش دم انجام بدهید و تا مجددا به آن جهت بچرخید بازدم انجام دهید. برای آغاز کرال پشت، پشت به مسیر شنا در داخل آب بایستد. به جهت انجام کرال پشت، سپس از انجام دادن تمرینات مقدماتی پا زدن، بر روی آب ماندن، نفس گیری و… به جهت دوری از این شرایط باید اولا همه ماهیچه ها شانه تقویت شوند نه صرفا عضلاتی که به بوسیله شنا تقویت میگردند و همین کلیدی فقط با انجام تمرینات بدنسازی اصلی وزنه مقدور هست و ثانیا می بایست نرمش های کششی عضله‌ها به مهربانی و اصلی حوصله انجام شوند. به خاطر داشته باشید که مهارت پای دوچرخه به مرور دوران و دارای انجام تمرینات مداوم و تکرار به مقدار کافی به طور مناسب به تراز اجرا در خواهد آمد و شما خواهید توانست حیاتی آرامش کامل و به کارگیری نیروی فراوان یه خرده در مرحله آب باقی بمانید. سپس از برطرف سازی واهمه فرد از آب، قدم دوم در تدریس شنا، غوطه وری و شناوری در آب است. بعد از آن از انجام همین تمرین سوت را به باطن آب می اندازیم و به تازه کار می گوییم که آن را بیاورد. به حالتی که بر روی پشت دراز میکشید اصطلاحا حالت ستاره نیز میگویند. آموزش شنا برای مبتدیان به رخ خیلی شالوده ای خیس ارائه می گردد. شنا قورباغه به عامل نفس گیری های راحتش به جهت اشخاصی که مبتدی و تازه کار هستند مطلوب است. استخرهای خانگی را هم که طبق معمول به جهت شنا کردن تند و تیز ریز هستند، می توان کلیدی بستن تسمه ای به مچ یکی از از پاها و سر دیگر آن به نردبان یا اساس دایو کنار استخر به شکل شنای تند و تیز در جا تمرین نمود.تجهیزات و لباس شنا لباس به جهت شنای تناسب اندام تا زمانی که سهل وآسان باشد، می تواند از هر مدل پارچه ای باشد. درصورتیکه شما همین نوشته را تحسین می کنید، مایلید داده ها بیشتری در گزینه حلقه شنا بادی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

ایندکسر