سطح بالایی روی کاراسلینگ آسانسورهای هیدرولیک یا کششی چرخ دنده ای ، مکان خوبی برای نصب تابلوهای ایمنی(جعبه ریویزون-کارکدک) است. کاراسلینگ چارچوبی است که کابین را محصور می کند. اگر سیم بکسلی پاره شد و به این اهرم برخورد کرده پاراشوت ، کارسلینگ ویتور را به ریلها قفل میکند لذا آسانسور از حرکت باز می ماند. اگر به نظر می رسد ترش است ، در شربت شکر (100 گرم شکر به ازای هر نیم لیتر آب) بریزید ، مخلوط کرده و در آن مخلوط کنید. برای تبدیل این حرکت به حرکت دورانی به یک قطعه دیگر در موتور به نام میل لنگ نیاز است که به پیستون یا پیستونها (بر حسب تعداد سیلندر موتور) متصل شده و حرکت رفت و برگشتی را به حرکت چرخشی تبدیل می کند. به یاد داشته باشید ، صفحه بالابند بر روی آسانسور هیدرولیکی تکیه گاه ستونها است. پاراشوت کارسلینگ ویتور دارای یک اهرم است و بگونه ای نصب میگردد.

از دیدگاه ابعاد خارجی، اگرچه زانتیا در کلاس سدانهای خانوادگی بزرگ دسته بندی میشود اما ماکسیما از کلاس سدانهای سایز متوسط یک سر و گردن بالاتر قرار خواهد گرفت. مناسب اجرا در ساختمانهای قدیمی که در آنها آسانسور تعبیه نشده است. کفی در پایین یک کابین برای آسانسور کششی دنده ای یا هیدرولیکی است که شامل سیستم ایمنی (پاراشوت) است. جهت اندازه گیری صفحه بالابند باید بار آسانسور در نظر گرفته شود. دو صفحه عمودی است که به قسمت زیرین کفی وصل شده است. Cross-Head نام پلی یا صفحات فلزی است که در بین ستونها در قسمت بالای تیرک به صورت افقی متصل میشود. این نوع بالابرها با مکانیزم های متفاوت هیدرولیکی، زنجیری، کابلی و یا به شکل ترکیبی تولید میشوند که در این بین بالابرهای هیدرولیکی ثابت با مکانیزم قیچی ایمن تر …

برای اینکه حرکت پلت فرم به راحتی بالا و پایین شود ، می توانیم دو سیلندر هیدرولیکی اتخاذ کنیم سکوی بالابر نوع شکل زیر سیلندرها به صورت عمودی قرار می گیرند ، که می تواند باعث صرفه جویی در کار شود ، قیچی را نیروی برابری می دهد. امکان ساخت بالابر با تنوع بسیار بالا از نظر ابعاد و ظرفیت وزنی، باعث شده تا بتوان استفاده بسیار زیادی از انواع بالابر هیدرولیک انجام داد. ، جوشکاری آسانسور ابعاد آسانسور ابعاد چاله آسانسور اجرای اکتریکال آسانسور اجرای سیستم برقی آسانسور استفاده از تلفن ضروری در آسانسور انواع سیستم VVVF آسانسور ایمنی آسانسور بررسی بازار آسانسور ریل آسانسور طراحی چاله آسانسور قیمت کفشک غلطکی کابین مزیت های آسانسور هیدرولیک موتورهای روم لس موتور گیربکس موتور گیرلس چگونه یک موتور گیرلس مناسب را انتخاب نماییم؟ شرکت مهردیس صنعت ایرانیان غرب تحت نام تجاری روغن مارکت با تکیه بر تجربه ی سال ها کار زمینه تأمین و تهیه انواع روغن های صنعتی شامل روغن های هیدرولیک ، دنده ، کمپرسور ، نساجی ، غذایی ، توربین ، هوایی و همچنین انواع روغن های موتوری دیزلی و بنزینی و انواع گریس و ضدیخ و با هدف و دغدغه عرضه روانکارهای اصلی آماده ی پاسخگویی به نیاز مشتریان در این زمینه می باشد.

در بعضی از اسانسورهای هیدرولیک ویتور و بالابر ها ، ریل ها بصورت معکوس کار میشوند لذا ما مجبور به ساخت کارسلینگ برای ریل معکوس خواهیم بود. سیم بکسل ها ، کفشک ها و پاراشوت به آن وصل می شوند. دو عدد پاراشوت کارسلینگ در قسمت پایین چارچوب نزدیک کفشک های پایین نصب میشوند. یک کاراسلینگ معمولی شامل: دو تیرک چارچوب ، یک قسمت ایمنی (به نام تکیه گاه در نوع آسانسور هیدرولیک) ، دو صفحه شیاردار قابل تنظیم، یک صفحه بالابند و میله های پشت بند قرار دارد. صفحات چارچوب به صفحه بالابند و کفی ایمنی متصل می شوند. یک انتهای آن در وسط قسمت بالای هر چارچوب متصل می شود و انتهای دیگر به گوشه ای از کفی وصل می شود. تسمه پشت بند کاراسلینگ ویتور ثبات را تضمین می کند و از ترراز بودن کفی و چارچوب ، اطمینان می دهد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد جک هیدرولیک دستی لطفا به بازدید از وب سایت ما.