[ad_1]

برخی تحقیقات گذشته حاکی از آن است که پاسخ منفی است. یک مطالعه در سال 2016 که بیش از یک میلیون نفر در آن شرکت داشتند ، نشان داد که زنان و مردان باید روزانه حدود 60 تا 75 دقیقه ورزش متوسط ​​داشته باشند تا عوارض نشستن را کاهش دهند.

این مطالعه ، اگرچه شبیه به بیشتر مطالعات مشابه قبلی بود ، اما از مردم خواسته شد که میزان حرکت یا نشستن را به یاد بیاورند ، که می تواند مشکل ساز باشد. ما تمایل داریم که راوی غیرقابل اعتمادی از زندگی خود باشیم ، فعالیت بدنی را بیش از حد ارزیابی می کنیم و مدت زمان نشستن را دست کم می گیریم. اما اگر تعداد زیادی از افراد به اشتباه این روش را به خاطر بسپارند ، نتیجه متناقض این است كه به نظر می رسد ورزش كمتر از آنچه كه هست به نظر می رسد ، زیرا به نظر می رسد افراد “فعال” در این مطالعه برای استفاده از آن به ورزش زیادی احتیاج داشتند. برای سلامتی ، وقتی مقدار عینی ورزش که در واقع انجام داده بودند کمتر بود و این مقدار کمتر منجر به سود می شد.

بنابراین ، برای مطالعه جدید ، که هفته گذشته در ویژه نامه مجله پزشکی ورزشی انگلیس در مورد دستورالعمل های به روز شده سازمان بهداشت جهانی برای فعالیت بدنی و تحقیقات مرتبط منتشر شد ، بسیاری از نویسندگان بررسی 2016 تصمیم گرفتند این ، تحقیقات و تجزیه و تحلیل های قبلی را تکرار کنید ، اما این بار از داده های افرادی که مانیتور فعالیت داشتند استفاده می کنند تا میزان حرکت و نشستن آنها را ردیابی کنند.

محققان نتایج نه مطالعه اخیر را که در آنها تقریباً 50،000 زن و مرد از شتاب سنج استفاده می کردند ، جمع آوری کردند. داوطلبان در این مطالعات میانسال یا مسن تر بودند و در اروپا یا ایالات متحده زندگی می کردند. محققان با تلفیق و مقایسه داده های 9 مطالعه ، دریافتند که بیشتر داوطلبان طولانی می نشینند ، به طور متوسط ​​تقریباً 10 ساعت در روز و بسیاری از آنها به سختی حرکت می کنند ، ورزش متوسط ​​، معمولاً پیاده روی ، کمتر از دو یا سه دقیقه در روز. .

محققان سپس سوابق مرگ را برای حدود یک دهه پس از پیوستن افراد به مطالعات مربوطه و شروع مقایسه سبک زندگی و امید به زندگی ، بررسی کردند. محققان دریافتند تقسیم افراد به یک سوم براساس میزان حرکت و نشستن ، تعجب آور نیست که بی تحرکی بسیار خطرناک است ، در افرادی که در یک سوم بالایی نشسته اند و یک سوم پایینی حدود 260 درصد فعالیت بیشتری دارند. احتمال مرگ زودرس از طرف مردان و زنانی که بیشترین میزان حرکات را دارند و کمترین میزان نشستن را دارند. (محققان سیگار کشیدن ، وزن بدن و سایر عواملی را که می توانند نتایج را تحت تأثیر قرار دهند کنترل کردند.)

[ad_2]

منبع: key-news.ir