برای کاهش وزن ورزش کنید: 300 دقیقه در هفته هدف بگیرید

[ad_1]

اما كایل فلك ، دستیار تغذیه در دانشگاه كنتاكی ، چند سال پیش شروع به تعجب كرد كه آیا نتیجه حتمی است؟ به گفته وی ، شاید سقف جبران کالری افراد پس از تمرین محدود باشد ، به این معنی که اگر ساعات ورزش خود را افزایش دهند ، کالری کمتری را از دست داده و وزن کم می کنند.

برای مطالعه ای که در سال 2018 منتشر شد ، او و همکارانش این ایده را بررسی کردند و از مردان و زنان دارای اضافه وزن خواستند که ورزش کافی را شروع کنند تا در طی تمرینات خود 1500 یا 3000 کالری در هفته بسوزانند. پس از سه ماه ، محققان میزان لاغری افراد را در صورت وجود بررسی کردند و از محاسبات متابولیکی برای تعیین میزان کالری داوطلبان برای جبران تلاش خود استفاده کردند.

مشخص شد که مقدار کل به طور متوسط ​​در حدود 1000 کالری در هفته رژیم جبرانی است ، مهم نیست که چند نفر آموزش دیده باشند. طبق این ریاضیات ، مردان و زنانی که هفته ای 1500 کالری می سوزانند بابت هزینه های خود به جز 500 کالری در هفته بازپرداخت می کنند ، در حالی که کسانی که 3000 کالری در هفته می سوزانند با کسری خالص در هفته ورزش مواجه می شوند. حدود 2000 کالری. (هیچ متابولیسم کلی تغییر زیادی نکرده است.)

جای تعجب نیست ، گروهی که بیشترین وزن را از دست می دهند. دیگران نمی کنند.

دکتر فلاک گفت ، اما این مطالعه بسیاری از سالات را بی پاسخ گذاشت. شرکت کنندگان تمرینات مشابه و کنترل شده ای را انجام داده بودند و به مدت متوسط ​​30 یا 60 دقیقه ، پنج بار در هفته پیاده روی می کردند. آیا طول یا دفعات مختلف تمرین برای جبران کالری افراد مهم است؟ و چه چیزی باعث شد مردم غذا بخورند؟ آیا مقادیر مختلف ورزش به طور متفاوتی بر هورمون های اشتهای افراد تأثیر می گذارد؟

برای فهمیدن این موضوع ، او و همکارانش تصمیم گرفتند بسیاری از آزمایش های قبلی را تکرار کنند ، اما این بار با برنامه های جدید ورزشی. بنابراین ، برای یک مطالعه جدید که در ماه نوامبر در پزشکی و علوم در ورزش و ورزش منتشر شد ، آنها گروه دیگری را شامل 44 زن و مرد با اضافه وزن ، ترکیب بدن آنها را بررسی کردند و از نیمی از آنها خواستند که دو نفر را آموزش دهند حداقل هفته ای 90 بار تا زمانی که حدود 750 کالری در هر جلسه یا 1500 بار در هفته سوزانده باشید. آنها می توانستند هر طور که مایل بودند تمرین کنند – بسیاری راه رفتن را انتخاب کردند ، اما برخی دیگر فعالیتهای دیگر را انتخاب کردند – و مانیتور ضربان قلب را برای پیگیری تلاش های خود استفاده کردند.

[ad_2]

منبع: key-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>