انتخاب Medicare بیشتر شده است ، اما بسیاری از آمریکایی ها به دنبال گزینه نیستند

[ad_1]

با کمبود اطلاعات نمی توان بر بی تفاوتی غلبه کرد.

هر ماه سپتامبر ، مدیکر یک سند اعلامیه تغییر سالانه (از طریق پست الکترونیکی یا ایمیل) برای شما ارسال می کند که در آن تغییرات مربوط به پوشش فعلی فرد برای سال آینده مانند حق بیمه و اضافه ها ذکر شده است. مدیکر همچنین یک راهنمای ضخیم Medicare & You با اطلاعات دقیق درباره گزینه های این طرح برای شما ارسال می کند. هشدارهای الکترونیکی متعددی هر پاییز صادر می شود و از شرکت کنندگان دعوت می شود تا برای پوشش خود از طریق وب سایت Medicare Plan Finder خرید کنند.

شرکت های بیمه موج های هوا و صندوق های پستی را با تبلیغات و بروشور پر می کنند.

هیچکدام خیلی خوب کار نمی کنند. نظرسنجی کایزر نشان داد که 44٪ مشترکین هرگز به وب سایت مدیکر مراجعه نکرده اند و 18٪ دیگر گفته اند که به اینترنت دسترسی ندارند و یا کسی برای آنها شبکه نمی کند. فقط نیمی از آنها گفتند که Medicare & You را بررسی کرده اند. فقط 28 درصد از افراد برای دریافت اطلاعات با خط راهنمای مدیکر (800-MEDICARE) تماس گرفته اند. دیگران هرگز تماس نگرفتند و یا حتی نمی دانستند که خط وجود دارد.

کارشناسان می گویند ، اگر فقط در برنامه Medicare اصلی با برنامه مکمل Medigap ثبت نام کرده اید و از برنامه دارویی استفاده نمی کنید ، نیازی به ارزیابی مجدد پوشش شما نیست. اما برنامه های دارویی Part D باید سالانه مورد بازبینی قرار گیرند. همین امر در مورد برنامه های Advantage نیز صدق می کند ، که غالباً پوشش نسخه ای را تحت پوشش قرار می دهند و ممکن است به صورت آنلاین در لیست ارائه دهندگان خدمات درمانی تغییراتی ایجاد کنند.

فردریک ریکاردی ، رئیس مرکز حقوق مدیکر گفت: “این برنامه ها نه تنها می توانند حق بیمه ماهانه را تغییر دهند ، بلکه لیست داروهای تحت پوشش را نیز تغییر دهند.” “و آنها می توانند قوانین مربوط به دسترسی شما به داروها را تغییر دهند یا محدودیت کمی را اعمال کنند یا نیاز به مجوز قبلی داشته باشند.”

پیچیدگی یک مسئله اساسی است. قیصر دریافت که 30٪ از ثبت نام کنندگان گفتند که درک برنامه مدیکر یا “تا حدودی دشوار” است یا “بسیار دشوار” و این درصد در میان افراد جوان در مدیکر که معلول یا معلول هستند ، بیشتر است. سلامتی ضعیف

این برنامه ها باید شرایط فدرال را برای مزایای تحت پوشش ، تقسیم هزینه ها و سایر توابع برآورده کنند. اما برنامه های دارویی دارای سطوح مختلف با پرداخت های مشترک ، بیمه مشترک و گزینه های ترجیحی برای داروهای مارک دار ، داروهای عمومی و داروخانه ها است.

آقای ریکاردی گفت: “میزان اطلاعاتی که مصرف کنندگان باید درک کنند گیج کننده است و این باعث می شود که جستجو نکنند.” “آنها برای انتخاب خود احساس فلج می كنند و برخی فقط تصور نمی كنند كه برنامه در دسترس تری برای آنها وجود داشته باشد.”

[ad_2]

منبع: key-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>